در حال بارگذاری...

Stellar Data Recovery Technician 11.0.0.6 Win/Mac + Portable بازیابی اطلاعات

Stellar Data Recovery Stellar Windows Data Recovery نرم افزاری جهت بازیابی اطلاعت از دست رفته میباشد. نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در نرم افزار Stellar Phoenix Data Recovery می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. از دیگر ویژگی های نرم افزار Stellar Phoenix Data Recovery قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را با توجه به نوع سیستم عاملی که روی سیستم شما نصب میباشد ( 32/64 بیتی ) در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. شاهپوری (ميهمان)  ~ 1397/10/23
    با سلام.این کرکها عمل نمیکنه.واسه ریکاوری به سایتش وصل میشه و میگه باید لایسنس بخرید.
    1. SalaR ( مديریت )  ~ 1397/10/24
      سلام
      هنگام استفاده از نرم افزار دسترسی به نت رو قطع کنید و یا نرم افزار رو در فایروال قرار بدید