در حال بارگذاری...

Abelssoft Undeleter 2024 v8.0.50411 بازیابی فایل های حذف شده

Abelssoft Undeleter Abelssoft Undeleter نرم افزار کاربردی که توسط آن به راحتی می‏توانید فایل حذف شده را بازیابی کنید. حذف کردن اتفاقی فایل‌ها امری بسیار شایع و رایج است. اما حالا بازگردانی فایل‌های حذف شده نیز تقریبا به همان سادگی خواهد بود. اگر فایل‌های خود را بطور تصادفی حذف کرده‌اید و یا حتی آنها را از سطل زباله سیستم حذف کرده باشید به وسیله نرم‌افزار Abelssoft Undeleter می‌توانید آن‌ها را بازگردانید. این برنامه ناجی فایل‌های حذف شده می‌باشد. فهرست فایل‌های یافت شده که توسط این برنامه ایجاد می‌شود دارای فیلتر‌های گوناگون می‌باشد که در فهرست‌های طولانی و شلوغ کار پیدا کردن فایل مورد نیاز را راحت‌تر می‌کند.  گاهی اوقات فایل‌های بسیار مهمی باید یافت شوند که حتی کوچکترین جز آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.
تکنولوژی DEEP Scan این نرم‌افزار حتی فایل‌های آسیب دیده و دوباره بازنویسی شده یافت شده را نیز می‌تواند بازگرداند. به وسیله  گزینه SMART Scan میتوان حتی سریعتر هارد دیسک را جستجو کرد. الگوریتم جستجوی برنامه می‌تواند فایل‌های آسیب دیده را فیلتر کرده و تنها فایل‌هایی که قابل بازیابی هستند را نشان دهد. این الگوریتم خاص کوچکترین فایل را نیز پیدا می‌کند و حتی فایل‌های آسیب دیده و مخدوش را نیز یاز می‌گرداند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که در فایل Readme.txt نوشته شده است، کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11