در حال بارگذاری...

Lazesoft Windows Recovery Unlimited 4.7.2.1 بازیابی و تعمیر ویندوز

Lazesoft Windows Recovery Lazesoft Windows Recovery به کاربران راه حلی کامل برای فیکس کردن مشکلات بوت، حذف فایل ها و یا پارتیشن ها و ... را ارائه می کند. رابط کاربری آسان و ساده برنامه شما را به تنهایی قادر می سازد تا این مشکلات را بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز و کمک دیگران رفع کنید. مواجه شدن با کرش کردن ویندوز برای اکثر کاربران ویندوز اتفاق می افتد که در این صورت ممکن است صفحه آبی مرگ، صفحه سیاه و یا عدم بوت شدن ویندوز را در پی داشته باشد این برنامه قادر است تا این مشکلات را رفع کند. تنها کافی است تا شما این برنامه را دانلود کرده و در محیط ویندوز یک CD بوت یا دیسک USB بوت ایجاد کنید و در مواقع اضطرار از آن استفاده کنید. مراحل ایجاد این دیسک های بوت بسیار سریع و ساده می باشد بطوری که تنها نیاز به چند کلیک ساده می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
System Requirements
  • Windows 7/8/10/11
  • Windows 2003/2008/2016