در حال بارگذاری...

DRS Data Recovery System 18.7.3.340 بازیابی اطلاعات از وسایل ذخیره سازی

DRS (Data Recovery System) DRS (Data Recovery System) نرم افزاری قدرتمندی در زمینه بازیابی اطلاعات است که امکان جستجو و بازیابی اطلاعات از وسایل ذخیره سازی سالم و آسیب دیده مانند هارد دیسک را به طور سریع و آسان فراهم می کند. برنامه Data Recovery System با ادغام با قابلیت های اصلی مانند تست و بررسی دیسک ، دیسک ایمیج ، بازیابی داده ها ، قابلیت File Carving ، بازیابی سفت افزار ، گزارش دهی ، ثبت محاسبات هش و محافظت و همچنین امکانات کاربردی دیگری همچون بازیابی فرگمنت ، توزیع مجدد RAIDx به طور خودکار ، بازیابی نقطه وقفه و پشتیبانی از USB3.0 ، امکانات و قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. به خصوص در زمینه جرم ‌یابی قانونی دیجیتال و بدون کنترل کننده دیسک خارجی ، Read-only Port نیز در این برنامه گنجانده شده است که از دستکاری نشدن داده ها می توان اطمینان حاصل نمود. از دیگر امکانات نرم افزار Data Recovery System می توان به ایجاد گزارش های خروجی دقیق اشاره کرد که امکان بایگانی کردن فرآیند جستجو را فراهم می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 412 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین نرم‌افزار در زمینه ریکاوری

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\XlySoft\DRS6800 کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11