در حال بارگذاری...

iCare SD Memory Card Recovery 4.0.0.6 بازیابی اطلاعات حذف شده از مموری کارت

iCare SD Memory Card Recovery iCare SD Memory Card Recovery نرم افزار بسیار کاربردی جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته بر روی فلش درایو های USB و مموری کارت های SD مورد استفاده قرار بگیرد. برنامه SD Memory Card Recovery از اسکن ساده و پیشرفته بهره می‌برد و پنجره اصلی نرم‌افزار روش های دلخواه جهت اسکن حافظه مورد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهد. از دست دادن فایل‌ها ممکن است در هر حافظه جانبی اتفاق بیفتد و این تقصیر هیچکس نیست. دستگاه‌ها و قطعات سخت افزاری ممکن است خراب شوند و یا به‌طور تصادفی اطلاعات ذخیره شده بر روی آنها حذف شوند. فارغ از هرگونه علتی، اگر مطمئن هستید که فایل‌های مورد نظر را فقط حذف کرده اید،‌ می‌توانید حالت اسکن فوری که جهت بازگردانی فایل‌های حذف شده به واسطه حذف است استفاده کنید. اما روش دوم اسکن پیشرفته است که با صرف زمان بیشتر ، تک تک سکتورهای حافظه مورد نظر را برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته مورد اسکن و جستجو قرار می‌دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Registration.reg را اجرا کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
Operating System: Windows 11/10/8.1/8/7 
Windows Server 2000/2003/2008/2012
CPU: 1GHz (32 bit or 64 bit)
RAM: 256 MB or more of RAM (1024MB Recommended)
Hard Disk Space: above 100M free space