در حال بارگذاری...

Prepros 7.22.0 ساده سازی روند کامپایل پروژه برنامه نویسی

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی TRACKER 14398 16 بهمن 1402
Prepros Prepros نرم افزاری برای ساده سازی روند کار برای کسانی است که به کامپایلر نیاز دارند. برنامه Prepros برای کامپایل پروژه هایی مانند Sass و Jade و Coffeescript و Haml و LESS و LiveScript کاربرد دارد. برنامه به صورت پیش فرض همه فایل ها و مسیرهای پروژه را زیر نظر دارد، اما می توانید با تغییر آیکون آن اطلاعاتی را که نیاز ندارید پنهان کنید. این عملکرد برای پروژه های بزرگی کاربرد دارد که صدها فایل دارند. پس از پیکربندی مجموعه داده هایی که برنامه باید بر آن ها نظارت کند، می توانید با کلید ترکیبی Control و L عملکرد پیش نمایش زنده (Live Preview) را باز کنید.
با استفاده از نرم افزار Prepros می توانید سرور دلخواه را به کارگیری کنید و پیکربندی به مشخص کردن آدرس و اطلاعات کاربری اختصاص دارد. در صورتی که روی کد منبع، عملکرد تعمیم پذیر یا کارهای دیگر مربوط به یک برنامه کار می کنید و به ابزاری نیاز داشته باشید که اجازه دهد هرزمان به پروژه خود دسترسی داشته باشید، حتماً این نرم افزار را امتحان کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 202 مگابایت به همراه کرک
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که در فایل Readme.txt مشخص شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11