در حال بارگذاری...

Resource Hacker 5.2.6 + Portable ویرایش سورس فایل اجرایی

Resource Hacker Resource Hacker نرم افزاری رایگان و کم حجم جهت دستيابي به Source فایلهت و امكان مشاهده, ويرايش و حذف اطلاعات از منبع برنامه را براي شما فراهم ميسازد! اين نرم افزار قادر است بروي سيستم عامل هاي ويندوز نسخه هاي Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2000 وWinXP كار كند و شما را تا دسترسي به سورس كامل برنامه هاي مختلف پيش ببرد! نرم افزار Resource Hacker تصاوير گوناگون با فرمت هاي Icon, Bitmap, GIF, AVI, و JPG را به همراه فايل هاي صوتي با فرمت هاي WAV و MIDI و ... , فرم هاي مختلف برنامه نويسي دلفي , اسكريپت هاي مورد استفاده در برنامه ها و بسياري ديگر از اطلاعات و محتويات برنامه هاي گوناگون را از دل آن ها استخراج كرده و در اختيار شما قرار ميدهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 5.2.7

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10