در حال بارگذاری...

DbSchema 8.3.2 Win/Mac/Linux طراحی دیاگرام و ساخت کوئری

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی SalaR 18700 26 شهریور 1399
DbSchema DbSchema نرم افزاری که ستون اصلی هر وبسایت و کسب کاری است که نیاز به تعامل با حجم زیادی از اطلاعات و پاسخ سریع به درخواست ها دارد. اگر چه نرم افزارهای متعددی به منظور ایجاد اطلاعات و لینک وجود دارد اما برنامه DbSchema سعی در تسهیل این فرآیند دارد. طراحی جذاب و خلاقانه این برنامه به گونه ای است که امکان دسترسی سریع به زبانه ها و آیتم های مختلف پروژه را فراهم می کند. در اولین راه اندازی این برنامه ، امکان شروع یک پروژه جدید ، اجرای پروژه های موجود یا اتصال به پایگاه داده از طریق شبکه وجود دارد. همچنین این برنامه قابلیت پشتیبانی از پایگاه های داده ای همچون MySQL ، Access ، فایربرد ، اوراکل ، Teradata و ... را دارد.
با کمک ورودی های منوی زمینه ، کاربر تنها نیاز به جمع آوری داده ها برای وارد کردن به برنامه دارد که آیتم های موجود موجب تسهیل فرآیندها می شوند. با استفاده از این برنامه به راحتی امکان ایجاد جداول ، فراخوان ها ، نماها ، چندین ویرایشگر برای SQL ، داده های رابطه ای ، ایجاد کوئری یا تولید تصادفی داده ها وجود دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • از منوی Help گزینه Register را انتخاب کنید.
  • در پنجره فعال سازی تب License Key Before nov 2019 را انتخاب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
System Requirements
  • Java 1.8+