در حال بارگذاری...

VMware InstallBuilder Enterprise 24.3 Win/Mac ساخت فایل نصب

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی SalaR 31667 11 اسفند 1402
VMware InstallBuilder VMware InstallBuilder نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه ساخت فایل نصب ( Install ) برای ویندوز، مکینتاش و ... برای توسعه دهندگان نرم افزار است، ارائه پشتیبانی از هر دو برنامه های دسکتاپ یا برنامه های مربوط به سرور شما را قادر می سازد به تنهایی، محصولات قابل اعتماد، با اجزای یکپارچه یا قابل دانلود در کوتاه ترین زمان با سازگاری بالا را ایجاد کنید. برنامه VMware InstallBuilder از هر دو رابط خط فرمان و همچنین GUI پشتیبانی می کند و با استفاده از اسکریپت های خارجی، از یکپارچه سازی، توسعه و سفارشی سازی برای فایل های پروژه مبتنی بر XML پشتیبانی می کند.
نرم افزار قادر به تشخیص نیاز پروژه شما برای محیط های زمان اجرا خاص مانند .NET Framework، جاوا یا پارامترهای خاص ویندوز است. تعیین کردن محل نصب، افزودن بخش های مختلف در دسکتاپ، منوی استارت و ... همچنین اطلاع دادن نسبت به برنامه قبل از نصب از جمله کارهایی است که یک فایل نصب ( Install ) انجام می دهد. VMware InstallBuilder با در برداشتن بخش های مختلف و پشتیبانی از سیستم عامل های گوناگون در کنار سادگی استفاده کاربری، تمام چیز هایی که یک برنامه نویس و یا طراح برای ساخت فایل نصبی خود به آنها نیاز دارد را دارا می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 174 مگابايت به همراه keygen
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 175 مگابايت به همراه keygen
نسخه Mac
دانلود ورژن 22.8 با حجم 199 مگابایت به همراه keygen
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 23.10.0 ( 64 بیتی )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و نام دلخواه وارد کنید و از طریق شماره، نوع لایسنس را انتخاب کنید تا فایل dvt_vmware_installbuilder.xml ساخته شود.
  • نرم افزار را اجرا کنید و از طریق منوی Licence > Register License فایل dvt_vmware_installbuilder.xml را انتخاب کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.12 or later 64-bit