در حال بارگذاری...

Pika Software Builder 6.0.0.4 ساخت برنامه های تحت ویندوز بدون نیاز به برنامه نویسی

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی TRACKER 78559 13 اسفند 1393
Pika Software Builder Pika Software Builder نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه ساخت برنامه های تحت ویندوز بدون نیاز به برنامه نویسی می باشد که به کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به برنامه نویسی قادر به ساخت برنامه های تحت ویندوز باشند. این نرم افزار به واسطه محیط کاربری ساده و بسیار آسان خود برای افرادی که به تازگی قصد شروع برنامه نویسی برنامه های تحت ویندوز را دارند بسیار مناسب می باشد و بیشتر ابزارهای لازم برای ساخت برنامه های کاربردی تحت ویندوز ( مانند : دکمه، چک باکس، فیلدهای متنی، منوهای کشویی، دکمه های رادیویی، نوار منوها، مدیا پلیر، مرورگر وب و ... ) را برای کاربران فراهم کرده است .
توضیحات :
  • جهت عملکرد صحیح نرم افزار در ویندوزهای 10 و 8.1، بر روی فایل اجرایی نرم افزار کليک راست کرده و گزينه Properties را انتخاب کنيد، سپس به زبانه Compatibility رفته و با فعال کردن گزينه Run this program in compatibility و انتخاب سیستم عامل ویندوز 7، به راحتی و بدون مشکل از نرم افزار در محیط ویندوز 8 و 8.1 استفاده نمایید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )