در حال بارگذاری...

Abyssmedia ScriptCryptor 4.3.0.1 رمزنگاری سورس نرم افزار

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی TRACKER 15302 3 فروردین 1400
Abyssmedia ScriptCryptor Abyssmedia ScriptCryptor اغلب برنامه نویسان (مخصوصاً در زمینه برنامه نویسی وب) مایلند که برنامه های نوشته شده خود را حفظ کنند و از آنجا که نمی توان برنامه نویسی در زمینه وب را مانند برنامه نویسی سیستم مورد حفاظت قرار داد، برنامه نویسان نمی خواهند کدهای نوشته شده توسط خود را افراد دیگر سرقت کنند. نرم افزار ScriptCryptor توسط الگوریتم Blowfish به رمزگذاری سورس اسکریپ های شما پرداخته و در واقع امکانی را فراهم می کند تا به سرعت و به آسانی قادر به تولید فایل های مستقل exe ازسورس های jаvascript و VBScript باشید و بدین ترتیب بتوانید امکان تغییر، مشاهده و به سرقت رفتن سورس برنامه های خود را توسط کاربران غیر مجاز از بین ببرید. ScriptCryptor همچنین به شما اجازه می دهد تا در فایل EXE تولید شده توضیحاتی مانند نام شرکت، اطلاعات نسخه و حتی آیکون نرم افزار را قرار دهید.
از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به ایجاد نشدن فایل های Temp در هنگام اجرا به منظور جلوگیری از سرقت فایل ها از پوشه Temporary، قابلیت اجرا در خط فرمان، قابلیت مخفی سازی و ایمن سازی کدها، قابلیت اجرای فایل های تولید شده بدون نیاز به نصب برنامه و ... اشاره نمود .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10