در حال بارگذاری...

Microsoft Visual FoxPro 9.0 SP2 ویژوال فاکس پرو

Microsoft Visual FoxPro
Microsoft Visual FoxPro  (فاکس پرو) یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها بر اساس مدل رابطه‌ای است که زبان برنامه نویسی خاص خود را دارد. این زبان که بر اساس کد برنامه ریزی دیبیس تدوین شده است و در ابتدا فاکس بیس نامیده می‌شد که پس از خریداری شرکت فاکس تکنولوژیز ( Fox Technologies) توسط مایکروسافت در سال 1992 میلادی تغییر نام داد. ویژوال فاکس پرو یک زبان برنامه نویسی داده محور شی گرا و روال محور است که توسط مایکروسافت تهیه شده است. در سال 1984، این زبان از زبان فاکس پرو (که اوایل با نام FoxBASE شناخته می‌شد) تولید شده توسط نرم‌افزار فاکس، مشتق شد. بعد از این که فن آوری‌های فاکس در سال 1992 با مایکروسافت ادغام شد امکانات جدید و پسوند Visual را پیدا کرد .

قابلیت های نرم افزار Microsoft Visual FoxPro : 
  • استفاده به عنوان سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها
  • پیاده سازی شده بر اساس مدل رابطه‌ای
  • کار در سیستم عامل های داس، ویندوز و یونیکس
  • یک زبان برنامه نویسی داده محور شی گرا و روال محور
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود نسخه 9 با حجم 206 مگابايت به همراه سریال
دانلود SP2 و SP1 با حجم 68 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید