در حال بارگذاری...

ASPMaker 2018.0.5 طراحی و ساخت صفحات asp از پایگاه داده

ASPMaker ASPMaker یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از نرم افزار ASPMaker کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در ASPMaker شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع نرم افزار ASPMaker به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 43 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
System Requirements
- Windows Vista/2008/2012/2016/7/8/10

ASPMaker requires the following system files
- .NET Framework 4.0 (or newer)
- IIS Express (only required if you want to use IIS Express as testing web server)