در حال بارگذاری...

Exportizer Enterprise 9.1.8.244 ویرایش و مدیریت پایگاه داده ( دیتابیس )

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی SalaR 42832 13 اردیبهشت 1402
Exportizer Exportizer نرم افزاری برای خروجی گرفتن از پایگاه‌های داده ( دیتابیس ) میباشد. برنامه Exportizer به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات را به پایگاه های داده وارد کنید و یا اطلاعات را در یک فایل قرار داده، یا در کلیپ بورد کپی کرده و یا از آن ها پرینت بگیرید. نرم‌افزار Exportizer با پایگاه‌های داده BDE وADO و Interbase/Firebird هماهنگی دارد و می‌تواند فایل‌های DB, DBF, MDB, ACCDB, XLS, XLSM, XLSB, GDB, IB, FDB, HTML, UDL, DBC, TXT, CSV  و... را به آن وارد کرد و با فرمت‌های text, CSV, XLS, RTF, XML, HTML, DBF, SQL script و… از آن خروجی گرفت.برای مثال می‌توان پایگاه‌های داده پراستفاده و محبوب مانند dbf را به txt، و txt به xls، و dbf به csv، و txt به dbf، همچنین Access به HTML، و Excel به Access، و Interbase به MySQL و به خیلی فرمت‌های دیگر تبدیل کرد. در ضمن امکان وارد کردن کلی و یا منتخب فایل‌های پایگاه داده یا جداول از یک پوشه نیز میسر است.

برنامه Exportizer می‌تواند بطور خودکار اکثر فرمت‌های شناخته‌شده تصویری نظیر JPG, PNG, GIF, BMP, ICO را در فیلدهای BLOB تشخیص دهد. برای مثال به فرمت HTML خروجی بگیرد. همچنین در حین پروسه تهیه خروجی می‌توان تصاویر BLOB را به فرمت تصویری دیگری تبدیل کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 14 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • .NET 4.52