در حال بارگذاری...

FastReport VCL 6.9.14 Enterprise گزارش دهی و ایجاد اسناد منابع VCL

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی TRACKER 12688 1 شهریور 1400
FastReport VCL FastReport VCL نرم افزاری برای گزارش دهی و ایجاد اسناد منابع VCL برای Delphi و C++Builder و RAD Studio و Lazarus است. برنامه FastReport VCL دارای مجموعه مؤلفه های VCL برای ایجاد گزارش ها و اسناد است. با نرم افزار FastReport VCL قابلیت هایی مانند قالب های بصری طراح، دسترسی به محبوب ترین منابع اطلاعات، موتور گزارش دهی، پیش نمایش، فیلترهای خروجی برای بیش از 30 فرمت و استقرار در فضای ابری، وب، ایمیل و چاپ فراهم می شود. بخش ایجادکننده گزارش در این برنامه، راه حلی مدرن برای تلفیق هوش تجاری با نرم افزار است.
نرم افزار FastReport VCL برای برنامه نویسانی طراحی شده که می خواهند از مؤلفه های آماده برای گزارش دهی استفاده کنند. برنامه این کار را با سادگی در کاربرد، راحتی و اندازه پراکندگی کوچک انجام می دهد تا کاربر بتواند عملکرد و کارایی بالایی در کامپیوتر مدرن داشته باشد. این ابزار مخصوصاً به سرعت خود مشهور است و همه روزه خود را در تجارت واقعی با انجام کارهای سنگین روزانه ثابت می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 6.9.14
دانلود با حجم 18 مگابايت ( کرک شده )
ورژن 6.9.6
دانلود با حجم 112 مگابايت به همراه سریال
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)