در حال بارگذاری...

Navicat Charts Creator + Viewer Premium 1.1.15 ساخت نمودار از دیتابیس

Navicat Charts Creator Navicat Charts Creator نرم افزاری قدرتمند که به شما امکان می دهد که به منبع داده مورد نظر خود متصل شوید و برای ساخت ( بیش از 20 نوع نمودار ) و ویرایش نمودارها از پایگاه داده یا همان دیتابیس استفاده کنید. با استفاده از Navicat Charts Creator داده های خود را به صورت نمایش بصری تبدیل کنید تا روندها ، الگوهای و مساحت را شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل داده ها را ساده کنید و فضاهای کاری خود را با همکاران به اشتراک بگذارید تا از تصمیمات و استراتژی های تجاری خود بهتر پشتیبانی کنید. شما میتوانید نمودار خود را به منابع داده پیوند دهید تا نمودار را با توجه به تغییرات در داده های اساسی به روز کنید.
با استفاده از Navicat Charts Creator  میتوانید به تعدادی از پایگاه داده های مانند MySQL ، MariaDB ، PostgreSQL ، Oracle ، SQLite و SQL Server مختلف وصل شوید.میتوانید داده ها را از هر منبع داده ODBC از جمله Sybase ، Snowflake و DB2 وارد کنید. همچنین داده ها را از پرونده های خارجی مانند Excel ، Access ، CSV ، از داده های ذخیره شده در رایانه ، شبکه یا URL خود وارد کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
  
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • Windows Server 2012/2016/2019/2022