در حال بارگذاری...

Hot Door CADtools 14.1.3 for Adobe Illustrator Win/Mac پلاگین CAD

Hot Door CADtools Hot Door CADtools نرم افزاری مجهز به ابزارهای خاص CAD برای ایجاد تصویرهای وکتوری فنی در پروژه ها با سرعت و کارآیی بالا میباشد. همه این کارها داخل Adobe Illustrator انجام می شود. چون برنامه Hot Door CADtools یک پلاگین است، Adobe Illustrator باید روی سیستم نصب و در حال اجرا باشد تا برنامه بتواند به درستی استفاده شود. نرم افزار Hot Door CADtools به ایجاد و ساخت پروژه ها داخل Adobe Illustrator با استفاده از ابزارهای ترسیم و ویرایشی کمک می کند که در اغلب برنامه های CAD یافت می شود. بنابراین از دانلود یا خرید برنامه های پیچیده تنها برای چند پروژه محدود بی نیاز می شوید.
در نرم افزار Hot Door CADtools با استفاده از ابزار و صفحه های طراحی می توانید به سرعت خطوط، دایره ها و برچسب های پیچیده افقی، عمودی و آکسونومتری را در کنار مسیرها و قوس های وکتوری (خطی، جدولی یا شعاعی) وارد کنید. همچنین می توانید هرکدام از این اجزای مثلثاتی را به سادگی مدیریت، تکثیر یا ویرایش کنید تا به صورت مطلوب در پروژه ها گنجانده شوند. علاوه بر این ها می توانید سریع و با جزئیات از اشکال پیچیده ریاضی مانند کسرهای فشرده، اشکال برچسبی پُرشده و بسط خط بُعدی بهره مند شوید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System Requirements
  • v14 : Requires Adobe Illustrator 2024 (v28)
  • v12 : Requires Adobe Illustrator 2021 (v25)
  • CADtools can be used in English, Japanese, Simplified and Traditional Chinese independent of the OS language setting