در حال بارگذاری...

Affinity Publisher 2.4.2.2371 Win/Mac طراحی و انتشار پروژه گرافیکی

Affinity Publisher Affinity Publisher نرم افزاری حرفه ای برای طراحی و انتشار انواع پروژه های گرافیکی است. ساخت مجله، کتاب، بروشور، پوستر، گزارش و نوشت افزار سایر آفرینش ها از جمله قابلیت های برنامه جذاب Affinity Publisher است. با استفاده از برنامه Affinity Publisher می توانید عکس ها، شکل ها و متن ها را ادغام کنید و چیدمان هایی زیبا برای انتشار آماده کنید. معمولاً پروژه های پیچیده وقتی بیشترین تأثیرگذاری را دارند که منتشر شده باشند تا ارزش همه تلاش ها و زمانی که صرف پروژه شده را داشته باشند. اگر می خواهید از دشواری کار بکاهید و در آن واحد کیفیت خروجی را حفظ کنید، این برنامه انتخاب درستی است.
ممکن است رابط کاربری گرافیکی نرم افزار Affinity Publisher در نگاه اول کمی غافل گیرانه باشد چون صفحه ها و بخش های فراوانی دارد. اما پس از این که توانستید کاوش در نرم افزار را با استفاده از یکی از نمونه های موجود آغاز کنید، متوجه خواهید شد که هر کدام از صفحه ها چه امکاناتی دارند. اگر می خواهید پروژه ای جدید را از صفر ایجاد کنید، می توانید از یکی از چیدمان های موجود استفاده کنید. این چیدمان ها در دسته های مختلفی آمده اند، مثلاً: چاپ، آماده به چاپ، عکس، وب، دستگاه ها یا معماری. پس از اتمام پروژه می توانید پیش نمایشی از آن ببینید و سپس از آن خروجی بگیرید. فرمت های پشتیبانی شده عبارتند از: PNG و JPEG و GIF و TIFF و PSD و PDF و SVG و WMF و EPS و EXR و HDR و TGA.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 10/11
  • Direct3D level 12.0-capable card
  • macOS 10.15 or later (Apple Silicon or Intel Core processor)