در حال بارگذاری...

RonyaSoft CD DVD Label Maker 3.2.21 ساخت لیبل و کاور برای CD

RonyaSoft CD DVD Label Maker RonyaSoft CD DVD Label Maker نرم افزاری که با کمک آن می توانید اقدام به طراحی و ساخت لیبل و کاور برای CD و DVD کنید. در حقیقت یکی از عواملی که سبب می شود یک محصول مانند یک مجموعه آهنگ یا فیلم، پک نرم افزاری، بازی های کامپیوتری یا پلی استیشن و ... در نظر افراد جلب توجه کنید، کاور آن است که هر چه وقت بیشتری صرف طراحی و ساخت آن شود قطعآ جلب توجه بیشتری می کنند. کاربرد این نرم افزار هم ساخت کاورهای بسیار زیبا برای مجموعه های مختلف است که در قالب CD و DVD منتشر می شوند. شما میتوانید با چند کلیک به راحتی لیبل مورد نظرتان در در محیط این برنامه طراحی کنید. علاوه بر این در این نرم افزار Templates یا همان قالب های از پیش طراحی شده بسیار زیادی در موضوعات مختلف وجود دارد که شما تنها با اضافه کردن متن و چند عکس ساده قادرید تا یک لیبل حرفه ای بسازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت کاور در اندازهای بسیار بزرگ و همچنین پشتیبانی از پرینترهای مختلف ساخت لیبل دیسک مانند HP, Canon, Epson و ... اشاره کرد.
برخي از ويژگيهای RonyaSoft CD DVD Label Maker
  • قابلیت طراحی و ساخت لیبل و کاور برای سی دی و دی وی دی.
  • پشتیبانی از کاغذ های استاندارد در اندازه های A5, A4, A3.
  • پشتیبانی از پرینترهای مختلف لیبل دیسک مانند HP, Canon, Epson و ...
  • پشتیباینی از فونت های Unicode.
  • دارا بودن قالب های از پیش طراحی شده به منظور سهولت در ساخت کاور.
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 14 مگابایت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10