در حال بارگذاری...

Artifact Interactive Garden Planner 3.8.61 Win/Mac + Portable طراحی باغچه

Garden Planner Garden Planner نرم افزار جذابی بوده که امکان طراحی باغچه ایده آل کاربر که شامل گیاهان، درختان و دیگر موارد دلخواه می باشد را فراهم می کند. برنامه Artifact Interactive Garden Planner دارای کاربری آسانی بوده و حتی کاربران جدید هم می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. از دیگر امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به امکان شروع یک پروژه جدید یا استفاده از طرح های نمونه مانند باغچه کوچک با استخر ، باغ پرچین با فواره و تراس گاردن، امکان استفاده از اشیای گوناگون از دسته بندی های مختلف مانند درخت ها ، درختچه ها و گیاهان، گل ها، پوشش های زمین، ساختمان ها، دیوارها، نرده ها و نمادها اشاره کرد.
هر کدام از اشیای موجود در این برنامه قابلیت تنظیم و اصلاح مواردی همچون تغییر نام ، اندازه ، چرخش ، رنگ و حالت ثابت را دارد. با استفاده از این برنامه همچنین می توان استایل های مختلفی از مسیرها ، باغبانی در بستر ، دیوارها و حصارها ، سنگ فرش ها ، استخر و دریاچه مصنوعی و شن و سنگ را مورد استفاده قرار داد و طراحی ایده آل خود را ایجاد نمود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 221 مگابايت به همراه سریال
نسخه Mac
دانلود با حجم 239 مگابايت به همراه سریال
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 3.8.54

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.7 or higher (Intel)