در حال بارگذاری...

StudioLine Photo Pro/Classic 5.0.7 + Portable ویرایش و مدیریت تصاویر

StudioLine Photo Pro StudioLine Photo Pro نرم افزاری قدرتمند با رابط کاربری بسیار آسان است که برای مدیریت آسان بر گالری های بزرگ تصاویر و ویرایش آنها یک گزینه بسیار مناسب است. این مجموعه تصاویر میتواند از هر فرمتی تشکیل شده باشد. تصاویر مورد نظر نیز میتواند دارای هر یک از قالب های شناخته شده باشد. برنامه StudioLine Photo Pro دارای ابزارهای ویراستاری متفاوتی است که به شما امکان میدهد تا تصاویرتان را آنگونه که مایل هستید ویرایش کنید.
تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا تصاویرتان را ویرایش کرده و از آنها یک اسلایدشو بسازید. سپس قادر خواهید بود تا این فایل اسلایدشو را به عنوان یک مجموعه تصاویر بر روی وب قرار دهید، بر روی CD یا DVD رایت کنید و یا از طریق ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید.
قابلیت دیگری که این نرم افزار در اختیار شما میگذارد امکان چاپ مستقیم تصاویرتان است. با بهره گیری از این قابلیت میتوانید تصاویرتان را با هرفرمتی که هستند و به هر اندازه ای که دوست دارید پرینت کنید. از آنها کارت ویزیت، کارت تبریک، تقویم های گوناگون و یا کاور CD بسازید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
- Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10/11
- Multi-core processor with a minimum of 1.6 GHz, higher recommended
- 2 GB RAM, more recommended
- 150 MB disk space for programs (allow extra space for data)
- 24 bit graphics adapter with monitor resolution of 1024 x 768 pixels