در حال بارگذاری...

Terragen Pro 4.7.19 Win/Mac ساخت مناظر طبیعی از سطح زمین

Terragen Terragen یک نرم افزار تولید توپولوژی و عوارض زمین است. قابلیت های مناسب این نرم افزار در تولید پستی و بلندی و عوارض زمین باعث شده است که به عنوان یکی از ابزارهای کمکی در کنار فیلم سازان و تولید کنندگان انیمیشن قرار گیرد. یکی از مهمترین خصوصیات این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید این است که علاوه بر استفاده از روش های مرسوم مدلسازی، میتوانید عوارض سطح زمین، کوه ها، نور، آسمان، دریا و ... را از روی نقشه ها و داده های موجود ترسیم نمایید. همچنین میتوانید مکان دوربین را مشخص کرده و از زاویه ای که دوست دارید از منظره خود Render بگیرید. کیفیت مدلها و سطوح ایجاد شده در Terragen بسیار بالاست. اگر کمی وقت در اختیار داشته باشید و متریالهای شما واقع گرایانه باشد، تشخیص تصویر رندر شده با واقعیت غیر ممکن خواهد بود.
نرم افزار Terragen بسیار سریع بوده و از نرم افزارهای مشابهش به پردازنده و فضای کمتری از حافظه نیاز دارد. در سربرگ View گزینه های مختلفی وجود داشته که از هر کدام می توانید برای اعمال تنظیمات قسمتی مشخص استفاده کنید. امکان تنظیم نمای زمین، پستی ها و بلندی ها، سطح آب، موج های آب و انعکاس نورها، ابرها و آسمان، منظره، اتمسفر، شدت، زاویه و طبیعی سازی تابش نور و نمای سه بعدی در این نرم افزار حرفه ای وجود دارد. همچنین Terragen دارای Plugin های قدرتمندی نیز بوده که به صورت جداگانه عرضه شده و توانایی های این برنامه را به صورت گسترده افزایش می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار توسط Keygen
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • روی دکمه Add key file کلیک کنید و فایل موجود در پوشه License را انتخاب کنید
  • از نرم افزار خارج شده و مجدد نرم افزار را اجرا کنید تا در قسمت About نرم افزار متن Profesional ظاهر شود.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن رجیستر نرم افزار، فایل اجرایی نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10