در حال بارگذاری...

Ashampoo Photo Card 2.0.4 Final طراحی کارت پستال

نرم افزار ویندوز / ابزار گرافیک و عکس TRACKER 14074 18 فروردین 1396
Ashampoo Photo Card Ashampoo Photo Card نرم افزاری جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادی Clip Art و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز میتوانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )