در حال بارگذاری...

ArcSoft Group Photo 1.0.33 اصلاح چهره اشخاص در عکسهای گروهی

ArcSoft Group Photo
ArcSoft Group Photo  گرفتن عکس های گروهی همواره یک چالش بوده است، در حالی که همه برای عکس آماده هستند ناگهان یک نفر صورت خود را بر می گرداند و یا دقیقاً در لحظه ثبت عکس یک نفر پلک می زند و یا سمت نگاهش به سوی دیگری هست و زمانی که مجدداً عکس گرفته می شود برای شخص دیگری این مشکل به وجود می آید و در نهایت چندین عکس یکسان گروهی داریم که در هر یک یک نفر عکس را خراب کرده است. شرکت معروف ArcSoft برای حل این مشکل، نرم افزار مفیدی را تولید کرده است که با استفاده از آن می توانید همیشه عکس های دلپسند و بدون ایرادی از خود و یا خانواده و دوستان، داشته باشید. ArcSoft Group Photo نرم افزاری با یک رابط کاربری بسیار دوست داشتنی است که با استفاده از آن می توانید چهره های افراد درون عکس را بهبود بخشیده و به حالت دلخواه خود تغییر دهید. در واقع روش کار با این نرم افزار بدین ترتیب است که با استفاده از حالت عکس برداری پی در پی دوربین عکاسی خود، چندین عکس گروهی از منظره مورد نظر خود تهیه کنید، سپس به کمک نرم افزار، از بین عکس های گرفته شده، بهترین حالت صورت را برای خود و دوستانتان انتخاب کرده و آن ها در یک عکس جدید ذخیره کنید. همچنین شما می توانید روشنایی، کنتراست و Saturation عکس ها را تنظیم نموده و فایل خروجی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید و یا آن را در توئیتر، فیس بوک و یا Flickr به اشتراک بگذارید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )