در حال بارگذاری...

PT Portrait Studio 6.0.1 + Portable رتوش تصاویر چهره

PT Portrait PT Portrait امروزه رتوش کردن تصاویر با ساخته‌شدن برنامه‌های گوناگون در این زمینه بسیار آسان و فراگیر شده است به طوری که هر کاربری که آشنایی اندکی در این زمینه‌ها داشته باشد بدون نیاز به استفاده از تکنیک های حرفه‌ای برنامه‌های گرافیکی مانند فتوشاپ به سادگی و با صرف زمان اندکی قادر است تا نتایج غیرمنتظره‌ای را با استفاده از این برنامه در زمینه رتوش تصاویر پرتره به دست آورد. یکی از این برنامه‌های کم حجم و مفید در این زمینه برنامه PT Portrait می‌باشد که به تازگی منتشر شده است. این برنامه قابلیت رتوش تصاویر چهره را در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کند و قادر است تا لکه‌های پوستی شامل خال، قرمزی و آکنه‌های صورت و گردن را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد. کاهش چشمگیر چین و چروک صورت، پر کردن فرورفتگی‌ها و خراش‌های روی پوست از دیگر کارهایی است که این برنامه در فرآیند رتوش کردن از آن استفاده می‌کند. رتوش کردن تصاویر با این برنامه به شکلی است که شکل طبیعی صورت را حفظ می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود ورژن 6.0.1 با حجم 76 مگابايت به همراه کرک
نسخه 32/64 بیتی
دانلود ورژن 4.1.0 با حجم 40 مگابايت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 4.1.0

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( در صورت موجود بودن در فایل فشرده )
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را با توجه به نوع سیستم عاملی که روی سیستم شما نصب میباشد ( 32/64 بیتی ) در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • Photoshop version: 8.0(CS)+