در حال بارگذاری...

PCStitch 11.00.016 تبدیل تصاویر دیجیتالی به تصاویر بافتنی

PCStitch PCStitch نرم افزاری جالب و کاربردی در زمینه تبدیل تصاویر دیجیتالی به تصاویر بافتنی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر دیجیتالی را که مایل هستید را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با استفاده از الگوهای پیش فرض برنامه تصاویرتان را بصورت بافتنی و یا کوبلن تبدیل کنید. این برنامه دارای یک کتابخانه و کاربردی شامل تعداد زیادی طرح و نقش و نگارهای آماده برای استفاده در طراحی نقشه فرش، کوبلن، گلدوزی و پارچه در اختیار شما قرار می دهد که می تواند برای افراد مبتدی و حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد. کار کردن با این برنامه بسیار ساده و آسان است و تنها کافیست تا شما اطلاعات مورد نظر خود مانند تعداد رنگ های مورد استفاده، سایز، قالب و ... را در برنامه وارد نموده و سپس تصویر مورد نظرتان را تحویل بگیرید.
از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به به اشتراک گذاری طرح ها و یا استفاده از طرح های به اشتراک گذاشته شذه، امکان نوشتن متن در طرح ها با دارا بودن بیش از 50 فونت در برنامه، شامل بیش از 2000 طرح آماده , تبدیل سریع عکس ها و تصاویر به الگو های دوخت، ابزارهای کامل طراحی Cut, Copy, Paste, Rotate, Flip, Fill, Mirror Mode، پشتیبانی از اغلب فرمت های گرافیکی و تصویری و ... اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 11.00.016
دانلود با حجم 78 مگابايت به همراه فعال ساز
ورژن 10.00.023
دانلود با حجم 88 مگابايت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ورژن 11
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل Update & Activation را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ورژن 10
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Keygen را اجرا کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11