در حال بارگذاری...

Picture Merge Genius 3.1 ساخت عکس های زیبا و ترکیبی

نرم افزار ویندوز / ابزار گرافیک و عکس TRACKER 81503 12 فروردین 1398
Picture Merge Genius Picture Merge Genius ترکیب تصاویر در یکدیگر یکی از زیباترین و فنی ترین تکنیک ها برای افرادی می باشد که در زمینه طراحی و کار با عکس فعالیت می کنند. این عمل امروزه توسط نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ به راحتی قابل اجرا می باشد. می توان با وارد نمودن چندین عکس به محیط این برنامه و ترکیب آنها در یک فایل عکس جدید به همراه اعمال افکت های مختلف ، اقدام به ساخت تصاویر زیبا در این زمینه نمود. انجام چنین کاری به صورتی که بیان شد در ظاهر بسیار ساده و آسان می باشد آما در واقع این طور نیست. برای یک طراحی خوب و هدفمند شما نیاز به داشتن اطالاعات کافی در زمینه طراحی و رنگ بندی و همچنین داشتن دانش کامل از برنامه مورد استفاده خود برای طراحی می باشد. افرادی که به صورت غیر حرفه ای و یا به صورت پراکنده اقدام به طراحی چنین عکس های ترکیبی می کنند معمولا به دلایل یاد شده از تنیجه خوبی برخوردار نمی شوند.

برای کمک به این دسته از کاربران هرروزه شاهد پیدایش نرم افزارهای مختلفی می باشیم که به طرق مختلف به کاربران اجازه طراحی حرفه ای با کمک ابزار موجود در خود را می دهند، Picture Merge Genius نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن به راحتی قادر به ساخت عکس های زیبا و ترکیبی متشکل از چندین عکس دیگر می باشند. سایت این نرم افزار ، استفاده از این برنامه را به عنوان سریع ترین و بهترین راه برای ساخت چنین تصاویری توصیه می کند. از این تصاویر می توان در پوسترهای تبلیغاتی ، کارت های دعوت و ... استفاده نمود. به عنوان مثال شما قصد دارید تا برای یک گردهمایی در موضوعی خاص اقدام به طراحی پوستری زیبا با مضمون موضوع همایش و نیز بیان کلی هدف نمایش نمایید . با کمک این نرم افزار شما تنها کافیست که عکس های مرتبط با موضوع را در اختیار داشته باشید، طراحی حرفه به عهده این نرم افزار می باشد .


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار