در حال بارگذاری...

NI DIAdem 2023 Q2 v23.3.0 کنترل و تحلیل سیستم اندازه گیری

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 17726 29 فروردین 1402
NI DIAdem NI DIAdem نرم افزار کاربردی که به مهندسان کمک می کند تا پس از پردازش داده های اندازه گیری را تسریع کنند. نرم افزار NI DIAdem برای مجموعه داده های بزرگ بهینه شده است و شامل ابزارهایی برای جمع آوری سریع و جستجوی داده های مورد نیاز ، مشاهده و بررسی آن داده ها ، تبدیل آن با توابع تجزیه و تحلیل خاص مهندسی و به اشتراک گذاری نتایج با یک ویرایشگر گزارشگر کشویی و رها کردن است. در نرم افزار NI DIAdem با استفاده از DataPlugins می توانید از DIADEM با بیش از هزار قالب پرونده داده استفاده کنید. با کمک NI DIAdem می توانید از اسکریپت های نوشته شده در پایتون یا ویژوال بیسیک استفاده کنید تا داده های تکراری پس از پردازش داده های خود را خودکار کنید و داده های اندازه گیری خود را به بینش های کامل ، دقیق و عملی تبدیل کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل با فرمت iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در صورت درخواست سریال در مراحل نصب ، آن را رد کنید و بعد از نصب در صورت مشاهده پنجره فعال سازی از آن خارج شوید و روی دکمه Reboot Now کلیک کنید تا سیستم ریستارت شود.
  • بعد از بالا آمدن ویندوز فایل NI License Activator.exe را اجرا کنید و روی تمام قسمت ها بجز Student کلیک راست کنید و گزینه Active را بزنید.
  • نرم افزار را از منوی استارت ویندوز اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11