در حال بارگذاری...

Ulead PhotoImpact X3 13.0 Retail + Addons ویرایش و روتوش حرفه ای تصاویر

Ulead PhotoImpact Ulead PhotoImpact یکی از نرم افزار های معروف شرکت Ulead است که مخصوص ویرایش تصاویر می باشد، این نرم افزار تقریباً شبیه به فتوشاپ است ولی دارای قالب ها، فیلتر ها و افکت های پیش ساخته زیبایی است که کار را برای افراد مبتدی بسیار آسان می کند، با استفاده از این ویژگی های آماده شما خیلی سریع می توانید به مقصود خود برسید و دیگر لازم نیست در میان منو های گوناگون فتوشاپ سردرگم شوید. این نسخه از نرم افزار دارای ابزارهای متعدد و قدرتمند ویرایشی جهت انجام سریع و باکیفیت امور طراحی می باشد.

قابلیت های نرم افزار Ulead PhotoImpact : 
  • امکان از بین بردن سریع Noise تصاویر
  • قابلیت به اشتراک گذاری سریع تصاویر
  • قابلیت حذف راحت و سریع قرمزی چشم
  • اصلاح رنگ تصاویر با قابلیت Auto White Balance
  • پیش نمایش همزمان تصاویر، قبل و بعد از ویرایش
  • امکان ایجاد تغییرات تنها با فشرن یک کلیک در پنلExpress Fix
  • قابلیت خلق منو ها و آیتم های مختلف جهت طراحی وب و منو فیلم های DVD
  • قابلیت جدا سازی سریع عناصر دلخواه موجود در تصاویر با استفاده از ابزار مناسب
  • ساخت کارت های تبریک و لیبل های زیبا از تصاویر شخصی در سریع ترین زمان ممکن
  • و ...

توضیحات :

شاید این روزها دیگه اسمی از شرکت Ulead به گوش نرسه. شرکتی که یه زمانی با ارائه ی یه سری نرم افزارهای کاربردی گرافیکی که رابط کاربری خیلی قوی ای داشتن معروف بود و همه ی افراد چه مبتدی و چه حرفه ای می تونستن با محصولات این شرکت کارهای گرافیکی و مولتی مدیای خودشونو انجام بدن . اما چند سال قبل شرکت Ulead توسط COREL خریداری شد و تولید بعضی از نرم افزارهای خیلی خوب این شرکت هم متوقف شدن . نرم افزارهایی که با وجود اینکه سال هاست به روز نشدن و نسخه ی جدیدی نداشتن ، ولی هنوز طرفدار دارن و خیلی ها توی سراسر دنیا هنوز از این نرم افزارها استفاده می کنن . من چون خودم هنوز از PhotoImpact استفاده می کنم میخوام اون رو معرفی کنم تا شاید اگر تا الان از این برنامه استفاده نکردید، استفاده کنید و با رابط های کاربری خوبی که داره کارهای قوی و حرفه ای انجام بدید .


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 568 مگابايت به همراه keygen و Addone

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار