در حال بارگذاری...

ColorSchemer Studio 2.1.0 شناسایی و ذخیره کد رنگ

ColorSchemer Studio ColorSchemer Studio نرم افزاری کاربری که امکان شناسایی و ذخیره رنگ های مورد علاقه و همچنین ایجاد طرح های متعددی برای صفحه وب ، وبلاگ یا طرج مقاله را فراهم می کند. برنامه ColorSchemer می تواند تجسم شما در ایجاد هارمونی از رنگ ها را به چالش بکشد و امکان ذخیره مجموعه ای از رنگ ها به صورت یک فایل CS به منظور استفاده در دیگر برنامه ها را فراهم می کند. ColorSchemer Studio در ایجاد طرح ها و پالت های رنگی و همچنین شناسایی کد HEX برای هر تفاوت به کاربر کمک می کند. در این برنامه چرخه رنگ‌ ها شامل طیفی بوده که به 12 رنگ تقسیم شده و به طور خودکار میزان رنگ ، شدت و درخشندگی رنگ انتخاب شده را تنظیم می کند. به عنوان مثال ، کلیک کردن روی رنگ آبی تیره باعث تغییر رنگ ها به رنگ های تیره تر می شود.
برنامه ColorSchemer Studio به کاربر کمک می کند تا طرح های رنگی را به وسیله استفاده از اصول تئوری رنگ ها و بر اساس تجسم خود ایجاد نماید و با بکارگیری ابزارها بتواند رنگ مورد نظر را انتخاب نماید. با استفاده از این برنامه می توان طرح های رنگ با استفاده از رنگ های مکمل ، رنگ های همجوار و ... را ایجاد کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت به همراه سریال
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10