در حال بارگذاری...

Systweak Photos Exif Editor 1.0.23.10828 ویرایش اطلاعات عکس

Systweak Photos Exif Editor Systweak Photos Exif Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش اطلاعات EXIF، IPTC و XMP تصاویر شما است. نرم افزار Systweak Photos Exif Editor به شما امکان می دهد تا جزئیات Exif مربوط به عکس های خود را به راحتی مشاهده، ویرایش و حذف کنید. ویرایشگر اطلاعات تصاویر (Exif) به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت اطلاعات اضافی (متادیتا) تمامی عکس‌های ذخیره شده روی کامپیوتر ویندوزی خود را ویرایش کنید. در نرم افزار Systweak Photos Exif Editor برای صرفه‌جویی در زمان، تنظیمات شخصی اطلاعات Exif که به طور مکرر استفاده می‌کنید را ایجاد کنید. برای این کار به سادگی روی “تنظیمات شخصی” > “افزودن تنظیمات شخصی” کلیک کنید. در اینجا آن را نامگذاری کنید، مقادیر مورد نظر را به تگ‌های آن اضافه کنید و روی “ذخیره” کلیک کنید. حالا از دفعه بعد که می‌خواهید گروهی از عکس‌ها را ویرایش کنید، تنظیمات شخصی اضافه شده را انتخاب کرده و روی “شروع فرایند” کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.
برخی از ویژگی های Photos Exif Editor
  • مشاهده و ویرایش اطلاعات EXIF: اطلاعات EXIF شامل جزئیاتی مانند تاریخ و زمان عکس، مدل دوربین، تنظیمات دیافراگم و شاتر، و اطلاعات GPS است. Photos Exif Editor به شما امکان می دهد تا تمام این اطلاعات را به راحتی مشاهده و ویرایش کنید.
  • حذف اطلاعات EXIF: اگر می خواهید حریم خصوصی خود را حفظ کنید، می توانید از Photos Exif Editor برای حذف تمام یا بخشی از اطلاعات EXIF از عکس های خود استفاده کنید.
  • ویرایش دسته ای اطلاعات EXIF: نرم افزار به شما امکان می دهد تا اطلاعات EXIF را برای چندین عکس به طور همزمان ویرایش کنید. این ویژگی برای ویرایش عکس های گرفته شده با یک دوربین در یک سفر یا رویداد خاص بسیار مفید است.
  • اضافه کردن اطلاعات GPS: اگر می خواهید مکان عکس های خود را ردیابی کنید، می توانید از Photos Exif Editor برای اضافه کردن اطلاعات GPS به آنها استفاده کنید.
  • سازگاری با انواع فرمت های تصویری: Photos Exif Editor از طیف گسترده ای از فرمت های تصویری، از جمله JPEG، PNG، TIFF و RAW پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11