در حال بارگذاری...

Foxit Studio Photo 3.6.6.934 ویرایش سریع عکس

Foxit Studio Photo Foxit Studio Photo نرم افزاری کاربردی برای کسانی که اهل ویرایش عکس هستند و می خواهند این کار را ساده و باظرافت انجام دهند. در برنامه Foxit Studio Photo گزینه های بسیار و برخی ویژگی های اضافه تعبیه شده است که کاربر را برای استفاده مداوم از برنامه برای پروژه های آینده ترغیب می کند. جنبه کلی این برنامه نیز از عوامل موفقیت آن است، زیرا طوری طراحی شده که فرمول هایی استاندارد برای گیج نشدن کاربر فراهم می کند و در عین حال آنقدر نوآورانه است که چیزی از نرم افزارهای حرفه ای کم ندارد.
اگر قبلاً با نرم افزارهایی برای ویرایش عکس کار کرده باشید، خواهید دید که رابط کاربری آن تقریباً مشابه است. بدون شک گزینه های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت. این گزینه ها شامل ابزار کمند (lasso)، برش (cropping) و نقاشی (painting) و فهرستی از انواع قلم مو (brush) در اندازه ها و شکل های مختلف، ابزار پاک کن (eraser) و تعدادی استامپ (stamp) است. نکته جالب توجه نرم افزار Foxit Studio Photo ، دارا بودن لینک به آموزش های مختلف نرم افزار است که توضیح می دهد چگونه بهترین نتیجه را از فرآیند ویرایش داشته باشیم.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 147 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10