در حال بارگذاری...

Canvas X Geo 20 Build 911 طراحی و پردازش داده جغرافیایی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 31996 3 خرداد 1402
Canvas X Geo Canvas X Geo نرم افزار ترسیم فنی و طراحی و پردازش داده های جغرافیایی است که برای محققان، دانشجویان، مهندسین و علاقه‌مندان به جغرافیا و نقشه کشی طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت های مختلفی برای پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات جغرافیایی دارد. با استفاده از نرم افزار Canvas X Geo می‌توانید یک گسترده وسیع از فرمت‌های داده‌های مکانی را به صورت یکپارچه در یک نرم افزار قدرتمند نمایش دهید، فیلتر کنید و با یکدیگر ترکیب کنید و قابلیت وارد کردن و کار با اسنادی حاوی بیش از یک میلیون شیء با کیفیت تصویر بالا نیز در این نرم افزار فراهم است که با تولید خروجی‌های مختلف شامل نقشه، برش عرضی، شکل و ارائه نرم افزار هماهنگی داده‌ها را بهبود بخشید. با ابزار تصویرسازی حرفه‌ای و قابلیت پردازش داده‌های مکانی ویژه، Canvas X Geo شما را قادر می‌سازد تا بهترین روش برای نمایش دنیای واقعی را داشته باشید. Canvas X Geo بیش از ۷۰ فرمت فایل را وارد و دسترسی به داده‌ها را فراهم می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 293 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10