در حال بارگذاری...

Nitro PDF Reader 5.5.9.2 مشاهده و ویرایش فایلهای PDF

نرم افزار ویندوز / ابزار PDF SalaR 347648 17 مرداد 1395
Nitro PDF Reader Nitro PDF Reader راه حل خوبی برای کار با فایل های پی دی اف در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای فایل  های پی دی اف ها یا پی دی اف خوان هستند و یا مبدل فایل های پی دی اف بوده   که اجازه می دهند تا اسناد با فرمت  های مختلف را  به پی دی اف تبدیل کنیم.  نیترو پی دی اف ریدر هر دو  این اعمال را انجام داده و علاوه بر آن  اجازه  ویرایش فایل های پی دی اف را هم به کاربر می دهد.
نیترو ریدر همه  وظایف یک پی دی اف خوان و حتی بیشتر را انجام میدهد. معمولا یک پی دی اف  خوان دارای ویژگی هایی از جمله حالت های مختلف مشاهده فایل مثل نمایش تمام  صفحه ،  نمایش یک صفحه در نمایشگر ، حالت شبکه و زوم قابل تنظیم بر روی متن  ، چرخش و غیره می باشد. در برنامه Nitro Reader محیط برنامه به شکل زبانه  ای( tabbed ) بوده که به شما اجازه دیدن چند سند پی دی اف را در یک  پنجره  برنامه می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10