در حال بارگذاری...

Project Viewer 365 Enterprise 24.9.1243 مشاهده فایل مایکروسافت پروجکت

Project Viewer 365 Project Viewer 365 نرم افزاری برای مشاهده فایل ساخته شده با نرم افزار مایکروسافت پروجکت است که با تمام نسخه های نرم افزار Microsoft Project سازگار است. با استفاده از برنامه Project Viewer می توانید فرمت mpp را اجرا ، خوانده، به اشتراک گذاشته یا چاپ کنید. رابط کاربری Project Viewer کاملاً شبیه MS Project به نظر می رسد و عمل می کند. این برنامه بر اساس رابط کاربری آشنا Office ساخته شده است و با تمام گزینه های منوی روبان Project، نماها، جداول و گزارش ها همراه است. به عنوان مثال، این برنامه نمودارهای گانت استاندارد صنعتی، تقویم های پروژه، اطلاعات وظیفه، استفاده از منابع و گزارش های چه کسی، چه کاری، چه زمانی را از هر فایل .mpp در هر رایانه رومیزی، لپ تاپ یا دستگاهی نمایش می دهد - و حتی در هر مرورگر وب نیز کار می کند.
این نرم افزار بیش از یک نرم افزار مشاهده فایل .mpp است. این برنامه با بسیاری از ویژگی های پیشرفته ای ارائه می شود که هر کاربر پروژه ای به آنها علاقه مند خواهد شد. به عنوان مثال، می توانید تمام برنامه های خود را به صورت دسته ای به هر چاپگری ارسال کنید - یا می توانید زبان نمایش پیش فرض را به سرعت تغییر دهید. این برنامه از خطوط پایه، نماهای سفارشی، جداول و تقویم هایی که با هر نسخه Project ایجاد شده است پشتیبانی می کند.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 20 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11