در حال بارگذاری...

PDFill PDF Editor Enterprise 15.0.4 + Portable پر کردن و ویرایش فرم PDF

نرم افزار ویندوز / ابزار PDF harc98 141228 17 مرداد 1400
PDFill PDF Editor
PDFill PDF Editor نرم افزاری کاربردی که امکان پر کردن فرم های PDF ، اضافه کردن کامنت، حاشیه نویسی، متن، شکل به فایل های PDF را در اختیار شما قرار میدهد و به راحتی می توانید آن را در انتها پرینت و ذخیره کنید. امروزه از فرم های PDF در اغلب دانشگاهها، شرکت ها و موسسات برای ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان و کاربران به وفور استفاده می شود. حتما شما هم حداقل با یکی از این فرم ها بر خورد کرده اید که برای اینکه بخواهید آن را به صورت تایپ شده تکمیل کنید با مشکل مواجه شده باشید. Adobe Reader برنامه ای است که برای مشاهده و پر کردن فرم های PDF از آن می توان استفاده کرد و در اغلب کامپیوتر های کاربران ورژن های مختلفی از آن نصب شده است. با Adobe Reader شما می توانید اطلاعات مورد نیاز را در فرم های PDF وارد کنید و آن را در نهایت پرینت بگیرید، اما شما قادر به ذخیره کردن این فرم های پر شده در کامپیوتر جهت ایجاد آرشیو و مدیریت بر آن ها و یا استفاده های آتی و... نیستید. همچنین برخی از فرم های PDF به شما امکان وارد کردن اطلاعات در هیچ کدام از فیلد های جداول را به دلیل ساختار خاص مربوط به آن ها نمی دهند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11