در حال بارگذاری...

TrueCAD Premium 2020 v9.1.438.0 طراحی و مدلسازی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 3584 7 دی 1398
TrueCAD TrueCAD نرم افزاری قدرتمند طراحی 2 بعدی و مدلسازی 3 بعدی CAD بوده که به منظور استفاده مهندسان ، معماران و دیگر مشاوران فنی طراحی شده است. برنامه TrueCAD یک ابزار طراحی به کمک رایانه DWG و DXF بوده که جهت ایجاد و ویرایش طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی ها و قابلیت های این برنامه می توان به استفاده از موتور IntelliCAD ، کتابخانه هایOpen Design Alliance DWG/DXF ، ACIS 3D Modeling Kernel و دیگر تکنولوژی ها به همراه دیگر دستورات افزونه ای و ابزارهای بهره وری اشاره کرد. این برنامه همچنین دارای ابزارهای دیگری مانند Block Libraries ( در زمینه های عمران ، مکانیک ، برق و معماری ، سازه و نمودار خطوط لوله و ابزار دقیق ) ، مبدل دسته ای فایل ها ، مبدل واحدها ، قابلیت تبدیل فرمت PDF به DXF و فرمت Image به DXF نیز می باشد.
لازم به ذکر است که این برنامه از فرمت هایی مانند dgn،  STL ،  OBJ،  2D PDF،  SVG و ... و همچنین از نسخه های dwg/dxf شامل R2.5 تا 2018 نیز پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود با حجم 478 مگابايت به همراه کرک
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 507 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • OS : Windows 7/8/10
  • CPU : Any CPU above 2GHz speed
  • RAM : 3GB (higher RAM is better)
  • Hard Disk : 1GB free space