در حال بارگذاری...

O&O SSD Migration Kt Professional 7.1 Build 36 انتقال پارتیشن به هارد SSD

نرم افزار ویندوز / مدیریت پارتیشن SalaR 18418 10 فروردین 1394
O O SSD Migration O&O SSD Migration Kit نرم افزاری کاربردی که راه درست و مناسب برای انتقال پارتیشن ها ( درایوها ) از هارد درایو به (SSD ( solid state drivers  را فراهم میکند. این امر منجر به تولید کپی از درایو های منتخب روی SSD یا روی درایو SSD خواهد شد ؛ زمانیکه این اتفاق ( دو برابر شدن درایوها)  بیفتد، پارتیشن ها نیاز به تنظیم و ردیف شدن هم تراز با ساختار SSD خواهند داشت و اگر این تنظیمات انجام نشود موجب رونویسی مجدد ( over written )  اطلاعات هارد قدیمی روی SSD شده و این پارتیشن بندی نامناسب حداقل 50% از کارایی دستگاه شما کم خواهد کرد. بعلاوه، عمر SSD را نیز کوتاه خواهد کرد و از آنجایی که اطلاعات جدید روی SSD ذخیره شده اند،  فضای بیشتری نسبت به پاک کردن و دوباره نویسی معمول، اشغال خواهند کرد. برنامه O&O SSD migration kit بصورت خودکار درایو هدف را بررسی میکند تا در صورتیکه SSD باشد پارتیشن ها را مرتب و مناسب تنظیم کند و کپی شدن قسمت ها مشکلی ایجاد نکند ؛ هیچ اطلاعاتی از دست نخواهد رفت و 100% توانایی دستگاه را تضمین مینماید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System requirements
- Minimum requirement of each operating system
- Minimum 1 GB RAM recommended
- 30 MB free hard disk space
- 32 Bit/64 Bit support
- Windows 8, 7, Vista, XP (all Editions)