در حال بارگذاری...

Partition Bad Disk 3.4.1 + Portable حذف سکتورهای معیوب از هارد دیسک

Partition Bad Disk Partition Bad Disk امکان دارد شما روزی صداهای عجیب و غریب از هارد دیسک رایانه خود بشنوید یا هنگام کار با رایانه ویندوز شما هنگ کند و یا ممکن است متوجه بشوید مقداری از فضای هارد دیسک شما ناپدید شده یا یکی از پارتیشن های شما حذف شده باشد. اینها مشکلاتی هستند که بر اثر سکتورهای خراب در هارد دیسک بوجود خواهند آمد. 2 روش برای حل سکتورهای معیوب وجود دارد یکی پارتیشن بندی کامل هارد دیسک و روش دوم جدا سازی سکتورهای خراب و حذف آنها توسط نرم افزار Partition Bad Disk میباشد . از نکات قابل توجه در این نرم افزار میتوان به الگوریتم پیشرفته و سطح بالای این نرم افزار در خطایابی هارد دیسک و توقف عملیات اسکن در صورتی که زمان زیادی از وقت شما گرفته شده و ادامه عملیات در زمانی دیگر را میتوان اشاره کرد. استفاده از این نرم افزار به جای یک نرم افزار مدیریت پارتیشن و عدم محدودیت در ایجاد پارتیشن و ساخت ساده و سریع پارتیشن ها از دیگر قابلیتهای این نرم افزار قدرتمند میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. HAMID (ميهمان)  ~ 1398/03/4
    کسی تا بحال مشابه این ابزار رودیده؟
    متاسفانه نسخه قدیم و جدید در ویندوز 10 کارایی سابق رو نداره شرکت دیگه ای مشابه سازی نکرده؟