در حال بارگذاری...

HDCleaner 2.063 + Portable پاکسازی و بهینه‌‌ سازی فضای هارد دیسک

HDCleaner HDCleaner نرم‌افزاری کاربردی به منظور پاک‌سازی و بهینه‌‌سازی فضای هارد دیسک از فایل‌های زائد و بلااستفاده می‌باشد که با شناسایی و حذف فایل‌های موقت و غیر ضروری در ویندوز و آفیس، حذف ردپاها و فایل‌های کش از مرورگرهای اینترنتی، شناسایی و حذف مقادیر نامعتبر از رجیستری و غیر فعال کردن سرویس‌های ناکارآمد در ویندوز، باعث افزایش کارایی و کاهش خطاها و کرشهای ناگهانی در ویندوز و دیگر برنامه‌های کاربردی می‌گردد. نرم‌افزار HDCleaner رایگان، سریع و کاملا قابل اطمینان بوده و شناسایی و پاک‌سازی فایل‌های زائد را کاملا با تایید و زیر نظر شما انجام می‌دهد و با ایجاد نقاط بازیابی متعدد این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، به سادگی به حالت قبل بازگردید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11