در حال بارگذاری...

WinMend Disk Cleaner 2.0.0 + Portable بهینه سازی ویندوز

WinMend Disk Cleaner WinMend Disk Cleaner عزیزانی که مدت مدیدی از سیستم عامل ویندوز استفاده کرده اند به خوبی میدانند که به مرور زمان تعداد زیادی از فایلهای زائد در کامپیوتر آنها انباشته میگردد که با روشهای معمولی قابل پاکسازی نمیباشند. این دسته از فایلها که بعضی از آنها اصولا غیر قابل رویت میباشند در Document And Setting ، پوشه اصلی ویندوز ، پوشه System 32 و حتی ریشه درایو C بوجود میایند و اندک اندک سبب کندی ویندوز میگردند تا جایی کاربر بلاخره ناچار از نصب مجدد ویندوز گردد که آن نیز لاجرم از صرف وقت و هزینه میباشد.
WinMend Disk Cleaner یکی از کوچکترین نرم افزارهای پاکسازی این دسته از فایلها میباشد که با اجرا گاه به گاه آن میتوانیم به مقدار قابل توجهی بر عمر سیستم عامل بیفزاییم.

قابلیت های نرم افزار WinMend Disk Cleaner :

  • آنالیزور دقیق نرم افزار
  • افزایش کارآیی هارددیسک پس از پاکسازی
  • نمایش اطلاعاتی دقیق پس از پاکسازی
  • سرعت بالای نرم افزار در عملکردها

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )