در حال بارگذاری...

WashAndGo 24 v28.01.52535 Win/Mac پاکسازی و حذف فایل های غیرضروری

WashAndGo WashAndGo نرم افزاری کاربردی در زمینه پاکسازی و حذف فایل های غیرضروری بوده که با ارائه قابلیت پاکسازی فایل های قدیمی و غیرضروری ، موجب افزایش فضای حافظه و سرعت ویندوز می گردد. برنامه WashAndGo امکان حذف فایل های غیر ضروری اینترنتی مانند کش های مرورگر ، کوکی ها ، تاریخچه مرورگر و همچنین رفع خطاهای سیستم را فراهم کرده و در نهایت موجب پایداری و سرعت بیشتر سیستم می شود. تغییرات ورودی ها در ریجستری می تواند موجب ایجاد خطاها و مشکلاتی گردد اما ابزار SmartClean این برنامه با حفاظت در مقابل چنین تغییراتی ، موجب پاکسازی و تصحیح ورودی ها می شود و دیگر ورودی های ریجستری بدون تغییر باقی خواهند ماند.
از دیگر ویژگی های نرم افزار WashAndGo می توان به این نکته اشاره کرد که این برنامه فقط پیشنهاد پاکسازی و حذف فایل ها یا ورودی هایی را می دهد که کاملاً غیر ضروری و بدون استفاده هستند و نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد. از طرفی به منظور اطمینان حاصل نمودن از فرآیند پاکسازی و انتخاب فایل ها ، این برنامه یک پشتیبان امنیتی ایجاد می کند که امکان بازیابی و بازگشت همه تغییرات را تا مدت 7 روز بعد از پاکسازی فراهم می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    32bit:
    C:\Program Files\WashAndGo\Program
    
    64bit
    C:\Program Files (x86)\WashAndGo\Program
    
    
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11