در حال بارگذاری...

Logitech G HUB 2024.2.4136.0 مدیریت ماوس کیبورد هدست لاجیتک

نرم افزار ویندوز SalaR 41622 4 اسفند 1402
Logitech G HUB Logitech G HUB نرم افزاری کاربردی برای مدیریت ماوس ، کیبورد و هدست لاجیتک میباشد. بعد از نصب و اجرا، نرم افزار G HUB بصورت خودکار دستگاه های برند لاجیتک متصل به سیستم را شناسایی میکند و شما می توانید دکمه های موس و کیبورد گیمینگ، مقدار DPI موس و .. را مدیریت و وظایف آن را تغییر دهید، انواع نور ، جلوه ها را تنظیم کنید (اعم از استاتیک ، تک رنگ ، هماهنگ با موزیک ) ، تنظیم روشنایی ، تغییر نرخ رنگ (20000m - 1000ms). یکی دیگر از ویژگی های جالب G HUB که به کاربران ایجاد پروفایل برای مشاهده ، دسترسی و استفاده از تنظیم سفارشی خود را میدهد. با بارگیری پروفایل ، اکنون می توانید مهارت های خود را ارتقا دهید و تاکتیک های بازی خود را کامل کنید یا فقط ماکروها و کلید های کارآمدتر را کنترل کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 32 مگابايت ( نصب آنلاین - رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 10/11