در حال بارگذاری...

Win Toolkit 1.7.0.16 + DISM 1.0.6 سفارشی کردن ویندوز 7 و 8.1 و 10 و 11

Win Toolkit Win Toolkit دسترسی به تنظیمات حرفه ای ویندوز و بهینه سازی و شخصی سازی آن، نیازمند دانش کافی و اطلاعات دقیق در مورد مدیریت ویندوز و همچنین رجیستری است. اما نرم افزارهایی هم هستند که میتوانند این تنظیمات حرفه ای را برای شما انجام دهند. بدون اینکه نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشید. این نرم افزارها معمولا به اسم نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز معروف هستند. یکی از بهترین نرم افزارها برای بهینه سازی و مدیریت ویندوز، نرم افزار Win Toolkit است. نرم افزار Win Toolkit بر روی ویندوز 7 و همچنین ویندوز 8و10 قابل استفاده است. شاید بتوان گفت بهترین کاربرد این نرم افزار برای ویندوز 8 و 10 است. زیرا سال ها از عمر ویندوز 7 میگذرد و بسیاری از کاربران با قسمت های مختلف آن آشنا هستند و مدیریت آن ساده تر است. اما ویندوز 8 و 10 به تازگی ارائه شده و هنوز انجام تنظیمات حرفه ای در آن کار ساده ای نیست. نرم افزار Win Toolkit کارهایی مثل آپدیت ویندوز، تغییرات رجیستری، تنظیم ابزارک ها، مدیریت بوت، و شخصی سازی ویندوز را برای شما ساده تر میکند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )