در حال بارگذاری...

PCHeal 1.22.15.2012 Final بهینه سازی و افزایش کارائی رایانه

PCHeal
PCHeal  نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش کارائی کامپیوترهاست. نرم افزار PCHeal، مشکلات در ارتباط با نرم افزار و سخت افزارهای ناسازگار که منجر به پایین آمدن کارایی سیستم می شوند را یافته و تعمیر می کند.استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، و با کلیه نسخه های ویندوز نیز کاملاَ سازگار است و می توانید آن را با خصوصیات کامپیوترتان وفق دهید. کامپیوتر موجودتان را برداشته و به سادگی قدرت و تازگی جدیدی به آن ببخشید.این نرم افزار تغییرات مستقیمی به رجیستری و فایل های سیستمی اعمال می کند که باعث بالا بردن کارایی حافظه، ترسیم اشکال، انیمیشن، سرعت Refresh، و سرعت cpu threading می شود.

تنظیمات خودکار PCHeal : تنظیمات و تغییرات بر اساس خصوصیات کامپیوتر ساخته می شوند، و هرگونه خطا و اشکالی در سیستم به کمک این نرم افزار برطرف می شود.
این نرم افزار، یک سیستم گسترده از خصوصیات تجزیه و تحلیل و تشخیص خطا است که سعی می کند تا هر مشکل بالقوه ای را یافته و آن را برطرف سازد تا کارایی سیستم بالا رود.


برخی خصوصیات کلیدی نرم افزار PCHeal :

  •  نرم افزار عالی و پیشرفته مبنی بر خصوصیت over-clocking برای افزایش حافظه و اولویت بندی cpu
  •  رابط کاربری آسان و شهودی که کلیه تغییرات را فوراَ انجام می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )