در حال بارگذاری...

Auslogics Windows Slimmer Pro 4.0.0.4 + Portable بهینه سازی فضای هارد دیسک

Auslogics Windows Slimmer Auslogics Windows Slimmer نرم‌افزاری که به وسیله آن می‌ توان داده‌ های بلا استفاده، نرم‌افزار و فایل‌ های غیرقابل استفاده ویندوز را حذف کرد. هدف از این کار کم حجم کردن اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک و از بین بردن فایل‌ های زاید و در نتیجه افزایش فضای ذخیره‌ سازی هارد دیسک می‌ باشد که در نتیجه سبب افزایش سرعت و کارایی ویندوز می‌شود. با گذشت زمان، فایل‌ های غیر قابل استفاده‌ای در ویندوز بجا میماند که هیچ کاربردی ندارند نظیر تنظیمات غیرضروری سیستمی ، برنامه‌ های غیرقابل استفاده پیش فرض سیستم ، داده‌ های غیرقابل استفاده باقی مانده در پس‌زمینه سیستم و ... همه اینها سبب اشغال فضای هارد و هدر رفت منابع سیستمی می‌شود و کارایی کلی سیستم را کاهش می‌دهد.
می‌بایست به‌طور دوره‌ای و منظم این فایل‌های زاید را از سیستم پاک کرد و کارکرد آن را به حالت بهینه بازگرداند. مواردی چون فایل‌های ریستور پوینت قدیمی، فایل‌های به‌روزرسانی ویندوز، لایبرری تاریخ گذشته ویندوز یا اجزای غیرفعال ویندوز می‌تواند حجم بسیار زیادی از فضای دیسک را در طی زمان اشغال کرده و کارایی سیستم را کاهش دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 19 مگابايت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 4.0.0.4
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین بهینه ساز سیستم

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را بصورت Free نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8.1/10/11