در حال بارگذاری...

Adobe Digital Editions 4.5.12 مدیریت و خواندن کتاب الکترونیکی

Adobe Digital Editions Adobe Digital Editions نرم افزاری رایگان و کاربردی که با کمک آن میتوانید کتاب های الکترونیکی خود را مدیریت کرده و بخوانید تا کل تجربه خواندن برای شما لذت بخش شود. برنامه Adobe Digital Edition هنگام خواندن کتابهای الکترونیکی روی رایانه ، یک راه حل راحت ارائه می دهد. این برنامه از PDF و EPUB پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد کتاب های خود را سازماندهی کرده و با افزودن کتاب های الکترونیکی به کتابخانه از طریق مرورگر یا روش کشیدن و رها کردن انجام می شود تا موارد دلخواه خود را مدیریت کنید. امکان جستجوی محتوا و فصول‌ در کتاب های الکترونیکی ، امکان بوکمارک کردن ، هایلات کردن و نوشتن یادداشت تنها برخی از امکانات این نرم افزار است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 9 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10