در حال بارگذاری...

ConceptDraw DIAGRAM 17.0.0.277 Win/Mac طراحی فلوچارت و نمودار

ConceptDraw DIAGRAM ConceptDraw Diagram نرم افزاری کاربردی و قدرتمند جهت طراحی فلوچارت ، نمودار و سایر اشکال گرافیکی است که کاربران کسب و کار و مدیران پروژه را قادر می سازد تا فرآیندهای پیاده سازی کسب و کار، ساختارهای گرافیکی ، اسناد کسب و کار و یا سایر اسناد و مدارک ، جریان های کسب و کار یا محصول را ایجاد کنند. با استفاده از برنامه ConceptDraw Diagram شما قادر خواهید بود کل کتابخانه های نرم افزار را دانلود کنید (به عنوان مثال، برای تصویر فرآیند کسب و کار، نمودار جریان تدارکات، نمودارهای فرایند کسب و کار IDEF، فلوچارت های متقابل عملکردی، و غیره ). همچنین نرم افزار ConceptDraw DIAGRAM سازگار با MS Visio (نقاشی ها و استنسیل ها) و پشتیبانی از فرمت های مختلف، از جمله فایل های گرافیکی، یا پاورپوینت، PDF و SVG است. شما می توانید کار خود را به SWF (Adobe Flash)، PDF، EPS، HTML، SVG، PPTX یا به صورت یک فایل گرافیکی خروجی بگیرید.
توجـه
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 8/10/11
  • macOS 10.13 or later 64-bit