در حال بارگذاری...

Adobe Connect Enterprise 11 + Client راه اندازی کنفرانس و کلاس مجازی آنلاین

نرم افزار ویندوز / ابزار اداری SalaR 3081715 1 شهریور 1403
Adobe Connect Adobe Connect نرم افزاری حرفه ای جهت راه اندازی کنفرانس و کلاس مجازی آنلاین میباشد. برنامه Adobe Connect انعطاف پذیر ترین ، امن ترین ، گسترده ترین و ممتازترین نرم افزار کنفرانس وب و راه اندازی کلاس مجازی آنلاین است. نرم افزار Adobe Connect در گذشته با نام های Presedia Publishing System, Macromedia Breeze  و Adobe Acrobat Connect Pro در دسترس بوده است و برای ایجاد کنفرانس وب ، ماژول های یادگیری و به اشتراک گذاری دسکتاپ کاربران استفاده می شود.
برخی قابلیت های نرم افزار Adobe Connect
  • راه اندازی webinar
  • مدیریت کاربران در وب کنفرانس
  • آپلود کردن تصاویر
  • آپلود کردن و نمایش PowerPoint
  • دارای تخته وایت برد جهت نوشتن بر روی آن و نمایش به سایرین
  • چت کردن با شرکت کنندگان در کنفرانس یا کلاس
  • کنفرانس صوتی جهت آموزش مجازی
  • کنفرانس تصویری جهت آموزش مجازی
  • به اشتراک گذاشتن صفحه دسکتاپ برای سایر شرکت کنندگان
  • ضبط کنفرانس ها و به اشتراک گذاشتن فایل ویدیویی
  • برگزاری نظر سنجی
توضیحات
  • دانشجو و دانش آموزان جهت مشاهده کلاس های آنلاین باید نسخه Client را دانلود کنند.

پادویش
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Server requirements for on-premise deployment
Adobe Connect server
Windows:
Microsoft Windows Server 2012 R2 (64-bit), 2016 (64-bit)
Virtual environments
VMware ESXi 5.x
Database
Microsoft SQL Server 2017 (64 bit), Microsoft SQL Server 2012 (64-bit), 2014 (64-bit), 2016 (64-bit).
Amazon Web Services
T3.2 XLarge
Hardware requirements
  • 2 GHz quad-core Intel Xeon or faster
  • 16 GB RAM or greater
  • 4 GB of available hard disk space for an enterprise installation. 150 GB of available hard disk space for content storage. Disk space requirements increase as more content is stored.
  • NTFS file system
  • DVD-ROM drive
  • SSL Hardware Accelerator recommended
Note: HDD space and RAM vary depending on whether components such as CQ and FMG are installed locally with Adobe Connect or on stand-alone servers.
Requirements to attend virtual sessions on various devices

WINDOWS
  • 1.4 GHz Intel Pentium 4 or faster processor (or equivalent)
  • Windows 10, 8.1 (32-bit/64-bit), Windows 7 (32-bit/64-bit)
  • 512 MB of RAM (1 GB recommended)
  • Microsoft Internet Explorer 11 or later, Windows Edge browser, Mozilla Firefox, and Google Chrome
  • For HTML Client - Google Chrome (v66.0 or above), Mozilla Firefox (v55.0 or above) and Edge (EdgeHTML v16 or above)
MAC OS
  • 1.83 GHz Intel Core Duo or faster processor
  • 512 MB RAM (1 GB recommended) 
  • Mac OS X 10.11, 10.12, 10.13 and 10.14
  • Mozilla Firefox, Apple Safari, Google Chrome
  • For HTML Client - Google Chrome (v66.0 & above), Apple Safari (v11.0 & above) and  Mozilla Firefox (v55.0 & above)
LINUX
  • Ubuntu 14.04, 16.04; Red Hat Enterprise Linux 6
  • No application support is available for Linux. Users on Linux can attend meetings in a browser.
  • Google Chrome
  • Adobe Flash Player 23.0
VIRTUAL ENVIRONMENT
  • Citrix XenApp 7.5 and 7.11
  • Horizon version 6.2

MOBILE
  • The Adobe Connect app for iOS and Android requires Adobe Connect Server version 8.2 or later
  • Some features may not be enabled in all Adobe Connect meetings if one is using an Adobe Connect Server older than version 9.4.2 (required for Custom pods)
  • Google Android 4.4 or later
  • Apple iOS: iOS 8.1.2 or later