در حال بارگذاری...

CleanMyMac X 4.15.1 نرم افزار پاکسازی و بهینه سازی مکینتاش

CleanMyMac CleanMyMac نرم افزاری کاربردی جهت نگهداری و بهینه‌سازی عملکرد سیستم عامل مکینتاش میباشد.نرم افزار CleanMyMac X شامل قابلیت‌های مختلفی مانند پاکسازی سیستم، حذف بدافزارها، بهینه‌سازی و محافظت از حریم شخصی است.
قابلیت پاکسازی سیستم توسط CleanMyMac X ، فایل‌های غیرضروری را با یک کلیک حذف می‌کند. این می‌تواند شامل فایل‌های کش، لاگ‌های قدیمی، سطح بالای سیستم، و دیگر فایل‌های بی استفاده باشد که فضای ارزشمند هارد دیسک را اشغال می‌کنند.

قابلیت حذف بدافزارها در برنامه CleanMyMac X  به شما در محافظت از سیستم خود در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌نرم‌افزارها و دیگر نرم‌افزارهای مخرب کمک می‌کند که با اسکن سیستم شما برای تهدیدات و حذف آن‌ها عمل می‌کند.

قابلیت بهینه‌سازی، ابزارهایی را جهت افزایش سرعت کامپیوتر شما فراهم می‌کند. این شامل گروه پاکسازی حافظه‌ی نهان سیستم، اجرای اسکریپت‌های نگهداری و مدیریت آیتم‌های استارت آپ است.

نهایتاً، قابلیت محافظت از حریم شخصی به شما کمک می‌کند اطلاعات شخصی خود را با حذف فایل‌های حساس به صورت ایمن و پاک کردن تاریخچه مرورگر و کوکی‌ها حفظ کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 115 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later (Apple Silicon compatible)